27 Aralık 2011 Salı

Inglot Freedom Allık 26B1


Bu allığa bayılıyorum . Bana sevgili Bilgenciğimin hediyesi. Bu kadar doğal duran cilde ışıltı katan bir allık olamaz. Şeftali rengi bu allığı açık ve buğday tenliler gayet rahat kullanabilir. İçinde simler var ama beni rahatsız etmiyor ve bir süre sonra ucup gidiyor zaten. Cildim kuru olduğu için toz ürünlerin altına hafif renkte bir krem allık sürüyorum daha kalıcı olsun diye.



Görüldüğü gibi son kullanma tarihi geçmiş görünüyor. Ama toz ürünlerde bunu pek takmıyorum açıkçası temiz kullandıktan sonra 5 seneye kadar sorun olacağını düşünmüyorum.



Bu refil bir ürün isterseniz mıknatıslı paletinize koyabilir isterseniz de böyle kullanabilirsiniz. Kalıcılığı diğer allıklara göre daha fazla. Sıkça kullanıyorum özellikle göz makyajımı daha ağır yaptığım zamanlarda hafifçe sürmek yetiyor. Yüzüme dinç bir görüntü ve ışıltı veriyor. Sevgiler...

Hiç yorum yok: