26 Ocak 2012 Perşembe

Mim

Sevgili Azimli Baykuş beni mimlemiş çook teşekkür ediyorum.

1. Ilk makyaj ürünün neydi?
İlk makyaj ürünüm annemin Oriflamein minikler için çıkardığı bir seriden renksiz lip balmdı. Hala da saklarım:)

2. Ne zamandir makyaj yapiyorsun?
17  yaşımda göz kalemi rimel ve parlatıcı sürmeye başladım. Üniversitede işte fardı allıktı sürer oldum merakım arttı diyebiliriz.

3. Güzel bir hayat icin amacin ne?
Huzur,sevgi,yetecek kadar para daha fazlası değil

4. Aile´mi Kariyer mi tercih ediyorsun?  
Tabi ki aile. Başın sıkıştığında kariyerin oturup seni dinlemez. Yalnız kaldığında kariyerine sarılıp uyuyamazsın.

5.Simdiye kadar en ise yarar aldigin sey?
Bulamadım yahuuu ne yararsız şeyler alıyomuşum ben:)

6.Vücudunda birsey degistirebilseydin, ne olurdu?
Ne yaparsam yapayım bir türlü erimeyen ayva göbeğim. Dümdüz olsa çok süper olurdu.

7.En sevdigin kitap hangisi ve neden? 
Şimdiye kadar çok kitap okudum gerçek hikayeler,romanlar ağladım üzüldüm ama hiç çok etkilendiğim olmadı sanki.

8.Sadece 3 seyle makyaj yapabilirsin, ne secerdin? 
Rimel,göz kalemi,şeftali tonlarda bir ruj (allık olarak da kullanabilirim)

 9. New York, Istanbul, Berlin...en begendigin sehir hangisi ve neden?
İnsanın kendi memleketi gibi yok yaa, 10 gün ayrılsam İstanbul'u özlüyorum ben. Pek çok medeniyete ev sahipliği yapmış,devletler kurulmuş yıkılmış,ufacık bir yerinden bile tarih fışkıran herkesi kendine hayran bırakan İstanbulum varken başka şehir seçmem. Keşke biraz kıymetini bilebilsek.

10.Senin icin uygun olmayan birsey?
Abartılı herşey,kolayca yalan söyleyen insanlar,aşırı rahaqt umursamaz insanlar, hak yiyenler (soru pek alakalı değildi ama öyle işte bu aralar tepem atık)

11. En sevdigin dizi?
Galiba Süper Baba. Şu anki yozlaşmış hiçbi diziyi sevmiyorum eskiler 90lar en güzeli. Çocukluğum:)

 Ben de bu mimi Burcu ve Mine'ye gönderiyorum. Şu beyaz kısımları bi türlü düzeltemedim içim şişti valla kusura bakmayın :))

Hiç yorum yok: