15 Şubat 2012 Çarşamba

2 Mim :)

Sevgili Güzellik Kazanı ve Powderpuff beni mimlemiş çok teşekkür ediyorum sorulara geçiyorum...

Öncelikle Güzellik Kazanının soruları gelsin;

1-En sevdiğiniz renk?
Mavi,mor,koyu yeşil ay hepsi işte:D

2-Asla vazgeçemem dedikleriniz?
Sevdiklerim,özgürlüğüm,hayal gücüm

3-Dönüm noktam dediğiniz bir olay var mı?
Var ama çok büyük bir dönüm noktası değil :)

4-Alışveriş denince aklınıza ilk gelen?
Kozmetik ürünler

5-En büyük hayaliniz?
Çok hayalperest olduğumdan hayalim çok yaz yaz bitmez.

6-En sevdiğiniz tatlı,yemek,içecek?
En sevdiğim yemek fast food ve kebap tarzı herşey
En sevdiğim tatlı künefe asla dayanamam
En sevdiğim içecek su sonra ayran

7-Makyaj çantanızdan eksik olmayacak 3 şey?
Rimel,göz kalemi, ruj

8-Mutluluk sizce nedir?
Sağlıklı, aklın rahat ve hür bir yaşam sürebilmek ,istediklerini yapabilmek.

9-En sevdiğiniz çizgi film karakteri?
Sanırım yok.

10-En zor gelen ders?
Matematik

11-Şu an almak istediğiniz şey?
İhtiyacım olmamasına rağmen mac ccb pearl



Gelelim Buketin sorularınaa;

1-En sevdiğiniz makyaj malzemesi nedir?
Dönem dönem değişiyor aslında şu aralar allıklara takıntılıyım.

2-Sizi en sinir eden insan tipi?
Verdiği sözü tutmayan, kendini diğer insanlardan üstün gören, insanları ezen

3-Hayatınızın sonuna kadar ya tv izleyebilirsiniz ya da internete girebilirsiniz hangisi?
İnternet tabiki netten de tv izleniyo ki

4-En sevdiğiniz renk?
Mavi,mor,koyu yeşil

5-Her ay takip ettiğiniz dergiler var mı?
Yok artık takip etmiyorum içerikler hep aynı.

6-En sevdiğiniz youtube kişileri kimler?
Türkçe video yapan tüm kozmetik bloggerlarını seviyorum ve desteklenmeleri gerektiğini düşünüyorum.

7-En sevdiğiniz tatil mekanları nereler?
Ege sahilleri

8-Ciddi manada tutkun olduğunuz hobileriniz var mı?
Kozmetik merakım,tarihi mekanlara ve ahşap evlere merakım var bunlardan uzun süredir vazgeçmedim

9-Takıntılarınız var mı?
Olumsuz düşünme takıntım var maalesef her olayda önce olumsuzu aklıma geliyor:(

10-Sizi en çok sevindirecek hediye ne olurdu?
İçi mac,nars,benefit,bobbi brown,urban decay ürünleriyle dolu bir koli:)

11-Üzgün olduğunuzda moralinizi düzeltmek için ne yaparsınız?
Üzgün ruh halimi atmam için ağlamam lazım ağlar rahatlarım.

Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Mim güzel olmus tatlim, seni daha yakindan tanidik ; )

zeys dedi ki...

Mimi sevdmm..blogunu takipteymm benimkine de beklermm:)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/