25 Ekim 2012 Perşembe

Bayram Makyajı, Takısı, Ojesi

Efendiiiimm hepinizin bayramı mübarek olsun:) Küçüklerimin gözlerinden, yaşıtlarımın yanaklarından, büyüklerimin de ellerinden öperim ve yazıya başlarııım. Sabahtan evden çıkmadan aceleyle koştura koştura çekmeliyiiiim diyerek herşeyin fotoğrafını çektim. Bugün yaptığım makyajı, sürdüğüm ojeyi ve küpelerimi göstermek istedim kısaca.




Ojem Essence Nude Glam serisinden 02 Iced Strawberry Cream bu renge bayıldım. Çok seviyorum doğal renkleri. Diğer renklerine de mutlaka bakmalıyım.


Gözlerimde yine kurtarıcılarım kahve,taupe renklerinde çabucak yapılmış bir makyaj.  Çekim boyunca o kaşlarım yerinde durmadı yaa kökünden koparmak istedim hepsini:)



Dudaklarımda ise doğal pembeler kullandım. Tüm ürünler aşağıda.


Gözlerde Mac Smoke And Mirrors paletin tüm renklerini ve The Balm Devilish Danielle farı kullandım.


Rival de loop kapatıcı, Essence far bazı, Watsons Collagen aydınlatıcı ve Oriflame rimel kullandım.


Kaş altıma Rivalin mat bej farını, göz kalemini sabitlemek için ise mat siyah farını kullandım.


Üst kirpik dibime Flormar siyah kalem, alt kirpik dibime Carmina kahverengi kalem ve kaşlarıma da Rival de Loop 08 numaralı kahve kalemi kullandım.

Yanaklarıma Clairesten sadece 5 liraya aldığım şeftali renkli allığı sürdüm hastasıyım bu rengin. Dudağıma önce Rival De Loop Young Nude dudak kalemini ardından da Kajal pembe dudak parlatıcısını sürdüm.

Bu da küpeeem:) Aceleyle çektim aceleyle yazıyorum ama yarına bırakmak istemedim umarım hoşunuza gider yorumlarınızı bekliyorum:) Tekrardan bayramınızı kutlarııım...


12 yorum:

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

kupe cok iyiymis yahuuuuu :)

özge dedi ki...

gözler dudaklar hepsi ayrı ayrı hoş canım, küpende çok şeker normalde böyle çoklu küpeleri sevmem ama bu güzelmiş..

Gamzedrmscn dedi ki...

Ojenin rengi çok hoş. Makyajını da pek beğendim ama en güzeli küpen sanırım . Benim gönlüm küpene kaydı:):):):)

Çekilişim var beklerim:):):)

http://photoandfashion-diy.blogspot.com/2012/10/cekilisim-vaaaar.html

Polishist dedi ki...

Makyajını çok beğendim sana böyle açık tonlar ince eyeliner çok yakışıyor:) Küpene bayıldımmm nerden acaba?

deniz dedi ki...

dudaklarının rengine vuruldum :) tam ekrana yapıştım hangi ruj diye birde baktım nude kalemmiş benim dudaklarım kırmızı böyle durmaz:(

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar dilerim cnm öncelikle;) makyajın çok doğal olmuş beğendim devamını bekleriz;)
mini minicik ben ;)

cecilia dedi ki...

ayy küpelerin çok şekermiş :) makyajında çok güzel çok hoş görünüyo ;)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

FashionAndMakeupFreak küpe iyi de gerisi kötü mü uleeynnn :)

özge özgecim çok teşekkür ederim evet küpe bana da değişik geldi o yüzden aldım hiç böyle küpe görmemiştim :)

Gamze Durmuşcan Çulhaoğlu çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim en kısa zamanda blogunu inceleyeceğim :)

Polishist çook teşekkür ederim genelde 5 dakika makyajım bu şekilde oluyor abartısız açık taupe kahveleri seviyorum. Küpeyi uzun zaman önce pazardan almıştım bir tezgah vardı böyle değişik şeyler getiriyordu hala var mı bilmiyorum :)

deniz ok teşekkür ederim benim dudaklarım da çok açık renk değildir koyudur aslında bu kalemi deneyebilirsin nude ama biraz koyumsu bir nude aklında bulunsun sevgiler...

mini minnaaaaak iyi bayramlar nasılsın nerdesin napıyosun yahu öbür yazılarıma da bak yorumlarından makrum bırakma benii

cecilia çook teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

Adsız dedi ki...

iyiyim cnm sen nasılsın. okulla uğraşmaktayım ;)) hemen bakıyrm diğer yazılarına da ;)

mini minicik

ggglllyyy dedi ki...

ayyy ben bayıldım bu allığa daha önce de görmüştüm ama ciltte de harika duruyomuş çok güzel bi renk. göz makyajına da bittim göz rengine acayip yakışmış. küpen de tek taşla 3-4 kuş kıvamında ne güzel durmuş öle :D tam bayrama göre her şey

Adsız dedi ki...

Bayıldım.

guzelliknehri dedi ki...

MAkyaj ne güzel olmuş, çok beğendim maşallah :)