23 Ocak 2013 Çarşamba

Benefit Go Tropicoral Lip&Cheek Kit

Merhaba:) Bu soğuk kış gününde yazlık renklerle içinizi ısıtmak istedim. Benefitin Go Tropicoral seti içinde turuncu-mercan tonlarında aydınlatıcı,allık ve dudak parlatıcı bulunuyor. Tam yazlık tatillerde yanınıza alabileceğiniz bir kit. Ürünlerin hepsi deluxe boy. Alışveriş videomda seti detaylı olarak göstermiştim şuradan izleyebilirsiniz




High Beam içinde çok çok açık pembe sedefli ışıltılar bulunan likit aydınlatıcı. Cildinizde dağıttığınızda yabancıların "glowy" dediği ışıltılı sağlıklı bir cilde kavuşuyorsunuz. Elmacık kemikleri,burun üstü,kaş altı ve dudak üstünde kullanılarak yüzün çıkık bölgelerini daha da belirginleştirmeye yarıyor.

Cha Cha Tint - Benefitin likit allıklarından mercan rengi olanı. Hem dudağa hem de yanağa kullanılabiliyor. Yanakta hızlı yedirmek gerek hemen sabitleniyor. Ve kalıcılığı yüksek bir ürün. Dudaktan çok hafif güzel bir renk veriyor.

Coralista - Benefitin kutu allıklarından biri. Göründüğünden daha açık renkte ve daha çok pembeye kayan bir tonu var. Pigmentasyonu normal palyaço gibi olmuyorsunuz. Özellikle buğday tenlilere çok yakışır.

Coralista Parlatıcı - Minik boy tam çantaya atmalık bir parlatıcı. Fazla parlatıcı sevmediğim için setten çıkmasa almazdım. Ama kullanınca çok sevdim. Duağınızda çok tatlı bir şeftaliye dönüşüyor. Yapış yapış değil ve kokusu şeker gibi. Rengini şu yazımda görebilirsiniz.

Fırça - Benefitin tüm kutu allıklarından çıkan yassı fırçanın miniğini koymuşlar. Bu fırçayı allık sürmek için değil de diğer toz aydınlatıcılarımı sürmek için kullanacağım. Ayrıca makyaj çantaları için de çok uygun. Minnak şey:)

High Beam   -    Cha Cha Tint    -    Coralista Allık   -   Coralista Parlatıcı

En kısa zamanda bu paleti kullanarak bir makyaj yapmaya çalışacağım. Set hala Sephoralarda satışta. Fiyatı 79 lira. Umarım beğenmişsinizdir. Sevgiler...

9 yorum:

sherfinka dedi ki...

beğenmek ne kelime bayıldım harika bir yazı olmuş (: almak istiyordum ama benim için fazla coral olduğunu anlamış oldum bu setin,sayende (: öperim

★nasli_ dedi ki...

Benefit'e gitsem ilk alacağım setlerden biri olur kendisi <3 <3 <3 <3 <3 <3

Yelda dedi ki...

Ben de coralista ve high beam'i çok severek kullanıyorum canım. Bu renkleri çok seviyorum. Cha cha tint ve parlatıcıyı da merak ettim şimdi:)

Unknown dedi ki...

İyi görünüyor. Bilgilendirici bir yazı olmuş ayrıca. Buna benzer setleri aramak araştırmak için çok iyi bir site biliyorum: http://www.stilgiyin.com/parfumeri Bayağı kullanışlı

makyajlı kareler dedi ki...

wauwww tam benlik bu set ayrıntılı yazdığın için teşekkürler canım. ürünlerini güle güle kullan:))

dnz dedi ki...

Güle güle kullan tatlım. Cha Cha Tint'i hep merak etmişimdir rengi muhteşemmişş valla.Buğday tenlilere gidebilecek süper bir set bu !

Benefit Cosmetics Turkey dedi ki...

Merhaba Ezgi,

Detaylı anlatımın ve videon için teşekkür ederiz. :)

Bene-Kisses
Benefit Cosmetics Turkey

begum_kobaklar dedi ki...

Fiyatına göre baya uygunmuş Banada beklerim

http://makeupbybgm.blogspot.com/

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Tropi Coral ve Superluscius paletlerde gözün var benim de.Güle güle kullan.