17 Temmuz 2013 Çarşamba

Son Zamanlarda Kozmetik Dosyası!

Merhabalar... Instagram hesabımı oldukça yoğun bir şekilde kullanıyorum ve seviyorum. Pek çok fotoğraf çekiyorum geçirdiğim günden kareler ekliyorum. Neden buraya da eklemeyeyim dedim. Hem takip edemeyenler görür hem de haberi olmayanlar takip eder diye düşündüm :) Zaten böyle az yazılı bol fotoğraflı postları çok seviyorum ben hem kolay hem eğlenceli...
Instagram'da beni "kozmetikdosyasi" diyerek aratıp izleyebilir veya şuradan fotoğraflara bakabilirsiniz :)

Bakalım son zamanlarda neler yapmışım :)

Kim demiş havuz kenarinda oje sürülmez diye sürülür hatta guneslenirken kurur hemen:) Essence Hazelnut Cream Pie & OPI on Collins Ave. 

Bronzlasmis cilde göz kalemi rimel ve ruj yeterli bence:) 

Plajda güneşten korunmak ve sağlıklı bronzlasmak çok önemli. Benim tercihlerim dudaklara Watsons Magic Lipbalm Spf15 , yüze Bioderma Photoderm Max 50+ , vücuda Sebamed 50+ (kendisi bu sene bana iyi gelmedi), bronzlasmak için ise Coppertone Tropical Blend :) 

Bütün rujları dağıttım hepsi markaya göre ayrilip düzenlenecek sonra allıklar glosslar çok işim var çook...

Sonunda düzene girdiler bence fena olmadi derli toplu oldular:)

Bugünün ojesi Golden Rose Rich Color 44 numara. Büyük fırçası ve çabuk kurumasiyla bu seri favorim:)

5 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Ohoo ben hiç ruj sever değilim ozaman bu kadar çok rujum yoktur sanırsam(: Maşallah ne güzel gözüküyorlar öyle güle güle bitir hepsini demek istiyorum!! (=

Adsız dedi ki...

Rujlar cok gusel :))

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Rujları görünce gözlerim açıldı :) Benim on beş tane falan rujum var çok mu oldular diye düşünüyordum. Düşüncemi geri aldım :)

Unknown dedi ki...

resimler harika çikmish.hele golden rose oje içim açildi resmen.rujlari görünce çok güldüm.çünki bir az önce oriflameden bir ruj begendim ama vazgeçip siparish vermedim.bitirmek sonra almak istiyorum.toplam 9 tane falan var.neyse canim iyi gunlerde sür hepsini.

Unknown dedi ki...

o nekadar ruj öyle :)

http://beautybysyln.blogspot.com/