8 Eylül 2013 Pazar

Dove Dökülmeye Karşı Onarıcı Bakım Serisi

Merhabalar:) Dove saç dökülmesine karşı seriyi pek çok blogger arkadaş kullandı yorumladı bir de ben yorumlayayım benden dinleyin istedim. Tüm seriyi kullandım bitirdim. Ben de kendi saç tipime ve gördüğüm olumlu,olumsuz yönlere göre değerlendirmek istiyorum.

Öncelikle seriyi kullanmaya başladığımda saçlarım aşırı olmasa da normal şekilde dökülüyordu. Dove bu seri ile içeriğindeki proteinler sebebiyle saçları kökten besleyerek dökülmeyi ilk günden azaltmayı vadediyor.
Şampuan ve saç kremi ile saç yıkanıp çıkıldıktan sonra saçın nemi havluyla alınarak bakım serumu temiz saç diplerine yedirilerek kullanılıyor. Ayrıca haftada 1 de bakım maskesi tüm saça uygulanabiliyor.

Saçlarım boyasız,ince telli, kıvırcık yer yer dalgalı. Uçlara doğru kuruyan bir yapısı var. Ben kullandıktan 1 hafta sonra etkisini görmeye başladım. Saç dökülmem tamamen kesildi mi? Hayır. Ama %50 oranında azaldı. Saç serumu bazı arkadaşlarda ağırlık ve yapıştırma yapmış ama bende yapmadı. Saç dökülmesini engellemede serum büyük rol oynuyor. En çok da maskeyi beğendim hatta favoriler videomda da anlattım kesinlikle tekrar alacağım. Tüm saça uygulanması ve saçları yumuşacık yapması özellikle uçlardaki kuruluğu gidermesi sebebiyle bayıldım.



Sonuç olarak seriyi beğendim. Saçları çok yağlanan çok yapışanlara önermiyorum daha çok yağlandırabilir. Ama saçınız kuruysa, tiftik tiftik oluyorsa ve dökülüyorsa kesinlikle önerebilirim. Etkisini göreceksiniz. Ben seride en çok maske ve serumu beğendim özellikle maskeyi bitince tekrar alacağım. Saç kremi belki gereksiz olabilir. Benim elim saç kremi yerine maskeye daha çok gitti. Siz bu seriyi kullandınız mı neler düşünüyorsunuz? Sevgiler...



Basın ürünüdür.

3 yorum:

ggglllyyy dedi ki...

Dove hiç kullanmayı düşündüğüm bi şampuan değildi. Ama iki yarama da tuz bastın :D Dökülme ve kuruluk. Benim de aynen uçlardaki kuruluk daha fazla. %50 azalma ise hiç fena değilmiş sanırım ben de denicem :)

Unknown dedi ki...

denemeyi istiyorum ama bi trlü deniyemedim :)
Bu arada blogumda bi çekiliş var sizide beklerim gelirseniz çok sevinirim :)

Unknown dedi ki...

Loreal'in Argan yağı katkılı şampuan saç kremi ve serumlarını kullanıyorum hiç azalma olmadı saç dökülmemde... Bitsin bakalım birde bunu deneyeyim nasıl olacak...