28 Ekim 2011 Cuma

She Is Love - She Is Sweet

Merhabalaaarr:) Bugün sizlere güzel kokulardan bahsedeyim dedim:) She gerek kokularıyla gerek de artık üretmedikleri makyaj malzemeleriyle bayıldığım bir markadır. En son She is Fun parfümünü bitirmiştim ve değişiklik olması için aşağıda görünen She is Sweet olanını almıştım kullanılma sırasını bekliyordu.



Sonra She de bana She is Love'ı göndermiş. Bayıldım tabii burdan kendilerine teşekkür ediyorum.





She is Sweet turunçgil ve hafif çiçek kokularıyla çok tatlı kokan bir parfüm. She is Love ise biraz daha egzotik ve romantik bir parfüm. Günlük kullanım için ideal parfümler gerçekten. Çook güzel kokuyorlar. İkisini dönüşümlü olarak kullanacağım bunlar bitince de She is Pretty olanını deneyeyim diyorum :))

5 yorum:

Unknown dedi ki...

sweet olanını bende çok seviyorum güle güle sür sürüştür canım:)

Bakım Günlüğü dedi ki...

Keyifli günlerde kullanmanı dilerim.

senem dedi ki...

bende bloğumda tanıttım ama bana gelmedi :(
mail de atmıştım

sen güle güle kullan tatlım

Adsız dedi ki...

tam almaya niyetlenmiştim makyaj ürünlerini üretimini durdurdular bi tanecik bari she ürünüm olsaydı:) belki bulurum diye aricam yine de belki kıyıda köşede vardır :) güle sür sürüştür misler gibi kok cnm;)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan