11 Kasım 2011 Cuma

Rival De Loop Young Concealer Palet

Merhabaaaa kozmetik delileri sizi :) Hazır İstanbula da Rossmann açılmışken bol bol bahsedelim fikir verelim diyorum.  Rival de loop young dörtlü kapatıcı paletinin fiyatı ya 4 yada 5 lira.




Yeşil kısmı yüzünüzdeki kızarıklıkları, pembe kısmı göz altınızdaki morlukları, sarı kısmı göz kapağındaki renk düzensizliklerini gideriyor. Ama ben sarı kısmını da göz altıma kullanıyorum sorun olmuyor. Işıltılı kısmı ise kaş altı veya elmacık kemiklerinize aydınlatıcı olarak kullanılabilir.


Sarı ve pembe kısım ilk parmağınıza sürdüğünüzde açık gibi dursa da vücut ısınızla beraber eriyim cildinize oturuyor. Renk farklılığı olmuyor ama aydınlık bir görünüme kavuşuyorsunuz. Çok fazla beklentiniz yoksa günlük kullanmak için böyle bir palet arayışındaysanız tavsiye edebilirim. Hem fiyatı hem de 4 işlevli oluşu ürünü cazip kılıyor bence :)


Not: Sevgili Nerwen bana watsonstan aldığım parabensiz yüz maskelerini deneyip byazmamı istemişti. Geçen gün çilekli olanı denedim. Kokusu çilekli yoğurt gibi koyu kıvamlı peeling tanecikli bir maske. Cildime sürüp 10 dk beklettim yavaşça peeling yaparak çıkardım. Pek bir etkisini görmedim diğer peelinglerden bir farkı yok bence. Sadece yüzünde gerilme hissi olmuyor nemli kalıyor cildiniz. Onun dışında neutrogena, garnier vs tüm peelinglerle aynı. Bir daha almam sanırım. Nerwen umarım bunu okur, bu maskeleri merak edenlere de yanıt olur. Sevgiler...

15 yorum:

Lame ve Dore dedi ki...

Fotolara bakınca iştahım kabardı resmen:)))Çok ucuzmuş kesin almam gerek:))

Kepslok dedi ki...

elim gidip gidip geliyordu videonda görünce yorumunu bekliyordum artık alabilirim:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben kullanamadım bu aleti ya.
hediye cekılısınde vermıstım ztn.

Adsız dedi ki...

seviyorum kendilerini itinayla sürdüğümde çok işe yarıyor:))

senem dedi ki...

hem fiyatı uygun hem de güzel görünüyor alınacaklar listesine eklendi :)

Unknown dedi ki...

Canım güle güle kullan.Bu paleti ben de kullanmaya çok niyetlendim ama makyaj yapmak benim için ruj ve eyelinerdan ibaret olunca gereksiz olacağını düşündüm.Ama çok güzel bir palet olduğunu çok duydum.Maske için de rossman'dan maske alabilirsin benden söylemesi.

kitten dedi ki...

fiyat cidden çok iyi

Adsız dedi ki...

tabikii de okudum ^^ önemseyip merakımı giderdiğin için çok teşekkür ediyorum, hep gözüme çarpıyorlardı çünkü.

Adsız dedi ki...

benimde buna cok benzeyen bir paletim vardi baska bir alman markadan, güle güle kullan canim : )

Adsız dedi ki...

tatlım rossmann nerde açıldı? adresi nedir?

Damla dedi ki...

istanbul'da rossmann nerde açıldı acaba? ben de bu paleti almak istiyorum da =)

Rengarenk Daphne dedi ki...

güzel görünüyor fiyatıda uygunmuş bu rival de loop markası rossman dışında başka mağazalarda bulabilirmiyiz acaba?

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Lame ve Dore bence de al ve dene seveceksin:))

Kepslok ben de aldıktan sonraki yorumlarını bekliyorum umarım beğenirsin canım:)

KOVA KADINIYIM BEN aaa neden neresi hoşuna gitmedi ki?

mini minicik senle zevklerimiz aynı ki zaten mini mini minnoş :)

*ssdesignbutik umarım beğenirsin bişey tavsiye edince ve karşı taraf beğenmeyince çok üzülüyorum ben:)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM canım teşekkür ederim ben de genelde kalem rimel ve ruju sürer çıkarım ama bu paletteki kapatıcı da gerçekten parmağınla sür çık kıvamında bir ürün. denemeni isterim zahmetsiz çünkü. Evet rossmannın maskelerini deneyeceğim en kısa zamanda hem ucuzlar da;)

kitten ben de bu ürünlerin fiyatına vuruluyorum zaten hep:)

Nerwen canım rica ederim bilgilendirebildiğime sevindim :))

viva teşekkür ederim vivacım ah sizin oradaki markalara nasıl özeniyorum keşke hepsi buraya gelse:)

Adsız merhaba rossmann İstanbul Üsküdarda açılmış adres bilgisi henüz sitesinde yazmıyorum ama Üsküdar belediyesi yanındaymış

Damla merhaba yeni rossmann Üsküdarda belediye binası yanındaymış.

rengarenk daphne canım maalesef rival de loop rossmannın kendi markası olduğu için başka yerde bulamazsın sanıyorum.

Adsız dedi ki...

aynen cnm zevklerimiz aynı:) hediye çekilişine yorum yaparken böyle devam et diceme böyle et demişim. düzeltim dedim yanlışımı buradan:)bilgisayarım bazı kelimeleri siliyo mu ne anlamadım gitti:S

Unknown dedi ki...

Ankara'daki rossmanlarda göremedim ben bu ciciyi :((