26 Nisan 2012 Perşembe

La Roche-Posay Toleriane Ultra

Merhaba kozmetik canavarları :))) Nasılsınız ? Bugün sizlere 2 haftadır denediğim bir nemlendiriciyi tanıtmak istedim. Daha önceden de milyon kere söylediğim gibi benim cildim kuru, kafasına göre kırmızılıkları olan arada hassaslaşan, pul pul dökülen bir yapısı var. Kış aylarında Hydreane Riche kullanıyordum ama havalar ısındıkça ağır gelmeye başlamıştı.

Toleriane ultra ise tam yazlık bir ürün gibi geldi bana. Yapısı çok ince ve yumuşak. Sürüldükten sonra hızla emiliyor 2 dk içinde tamamen emildiğinden makyajınızı yapabiliyorsunuz. Kuru,hassas ve alerjik ciltler için olduğundan herhangi bir soruna yol açmadı bende. Sabah ve akşam olmak üzere 2 kere kullanıyorum.


Çok hafif bir kokusu var rahatsız etmiyor. Ve içinde paraben yok.


Basın ürünüdür. Yazılanlar deneme sonrası kişisel fikirlerimi yansıtmaktadır.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel bir ürüne benziyor :)
ama basın ürünü olduğunu da yazsaydınız keşke

Adsız dedi ki...

hangi cilt tipi için bu ürün? yağlı ciltlere ağır gelirmi?

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Adsız merhaba haklısın bu yazıyı yemeğe çıkmadan önce hızlıca yazmıştım unutmuşum eklemeyi teşekkürler:)

Adsız bu ürünün kuru çok hassas ve alerjik ciltler için olduğu belirtilmiş. Yağlı ciltler için de benzer ürünleri vardır mutlaka