15 Nisan 2012 Pazar

Son Zamanlarda Neler Yaptım :)

Merhabalaar:) Son zamanlarda bir üşengeçli, bir uyuşukluk efendim bir bahar yorgunluğu doğru düzgün yazı yazamaz oldum. Ben de dedim ki son zamanlarda neler yapmışım bol fotoğraflı anlatayım da bir kendime geleyim, özüme döneyim yahu :) Umarım hoşunuza gider...


105 gündür kozmetik diyetindeysem hediye de kabul etmiyorum demedim ya :)
 

Çamlıcadan köprüyü çekeyim dedim. Manzara o kadar güzeldi ki makine bile titredi bu güzellik karşısında:)
 

Bir yanda eski bir yanda yeni. Eski de yenilenmek ister eminim ki.
 

Sizden tatlı olmasın lokum da yedim.
 

Kahvemi de içtim:)
 

Bu güzellik karşısında bir kez daha şükrettim.


Nasıl da uslu uslu poz veririm.
 

Sonra da sevdiririm kendimi :)
 

Sadece komşu köpüşleri değil. Sokağımızın bekçisi, yabancıların korkulu rüyası Arap. Ne zaman görüşsek uzun uzun bakışırız.Elimden geldiğince beslemeye sevgi göstermeye çalışıyorum.
 

Bu bebiş bir bahçenin içinde. Tellerin arasından da olsa gördükçe ilgilenmek lazım benden başka seveni görmedim :(
 


Bu bebiş görür görmez üstüme atlıyor. Ne bulursa patisiyle yoklayıp kemiriyor :)
 

Oh biraz da şurdan lütfeennn...


Okafe'ye gittim ortamı beğendim.

Yemeden içmeden dönmedim.


Bu dergiler hiç hoşuma gitmiyor. Hep bilindik hazır cümleler soğuk yazılar. O yüzden samimi, açıklayıcı blogger arkadaşlarımı hiç bir şeye değişmem.


Kendime ufak hediyeler almayı ihmal etmedim.

Bu tarz yazılarda çoğunlukla kediş ve köpişler oluyor ama ne yapayım çok seviyorum bütün hayvanları. Özellikle sokaktakiler sürekli kötü muamele görüyorlar. Mahsun mahsun duran bir köpeğin başını 1 dakika ayırıp sevin nasıl minnettar gözlerle baktığını görünce şaşıracaksınız.
Umarım hoşunuza gitmiştir, yorumlarınızı bekliyorum:)

6 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

canım hepsi harika ama hayvanlarla olan kısmı beni benden aldı... ekranın içine düşecektim nerdeyse hepsine dokunmak istedim... ben de hayvanlara çok düşkünüm ne iyi ediyorsun onlara sevgi vermekle. evet belki dünyadaki tüm hayvanlara evimizi açamayız belki hepsini sahiplenemeyiz ama hiç değilse elden geldiğince yemek ve su vermek bi laf atıp 2 dakikacık okşamak bile onlar için yaşamı değiştirici muhteşem bir unsur. herkesin bunu yapması dileğiyle...

Özlemden dedi ki...

Ohhhh ne güzel lokumlu kahveler de içilmiş, gezilmiş tozulmuş.
Ama bu postta başka güzellikler var, hayvan dostlarımız ne kadar sevgiye muhtaçlar, derim hayvan sevmeyen insan sevemez diye, çok sevimliler, çok beğendim onları, bir sonraki karşılaşmanızda fazladan bizim için de sev:))))
sevgiler!

alice dedi ki...

ayy o defter ne ciciymiş =) köpeğe de bayıldım ! =)

ggglllyyy dedi ki...

bende çok severim yoldaki hayvanları sevip okşamayı. kedileri yakalamak pek mümkün olmuyor ama köpecikler sevilince çok mutlu oluyor. kedi sevgimi de evdeki kedimle gideriyorum zaten :D sana gelen hediyeler de kendine aldığın hediyen de çok güzelmiş güle güle kullan daha nicelerini alırsın umarım :)

makyajblogum dedi ki...

Canım bende çok seviyorum kedileri, köpekleri :D hatta tüm hayvanları :D Ayrıca dergiler konusunda dediğine de katılıyorum hep aynı basmakalıp cümleler! Bu arada sayende canım lokum çekti :P Öpüyorum <3

yıldız dedi ki...

tam benlik bir yazı olmuş
kediler köpekler candır
kahve candır
lokum candır

bende sokak kedi ve köpeklerini görünce muhakkak durup severim . sadece sevgi

bu konuda yalnız olmadğımı bilmek beni çok sevindiriyor

sevgiler
yıldız