6 Haziran 2012 Çarşamba

LuxyBox Mayıs

Merhabalaaarrr:) Luxybox mayıs kutusuyla karşınızdayım ifinim:)

Bu ay kutunun rengi açık pembeden açık mavi/gri bir renge dönüşmüş.


Kutu içeriği

LuxyBox artık üyelik sistemini sonlandırıyor. Artık aboneliğe ihtiyaç olmadan siteden alışveriş yapan herkese bu şık kutuyla deneme boy ürünler hediye edilecek.



İlk ürün Chine Glaze Haunting oje siyah ve içinde gümüş rengi ışıltılar bulunan çok tatlı bir renk.

Essentials duş jeli çok ferah kokuyor. Eskiden duş jellerini sevmezdim ama bu aralar sevmeye başladım.

Cecile glitter duo sarı ve yeşil renkli parlak mı parlak simler. Bu ürünü nerede kullanırım bilemedim tırnağımda belki.

Naturals limonlu sabun. Sevdim güzel bir kokusu var ama limonlu olduğundan biraz kurutma yapabilir.

Zaten artık her gün güneş kremi sürüyorumHawaiian güneş kremlerini de denemiş olurum.
Son olarak veda hediyesi nazar boncuklu bileklik ve 160 tl değerinde bakım çeki.
Bundan sonra siteden alışveriş yapan herkese gelecek bu güzel kutular. Hala üye olmadıysanız tıklayın.
Sevgiler...

6 yorum:

Moda Masalları dedi ki...

Tüh yaa bende abone olmayı düşünüyordum. ALışveriş yapan herkese bu içerikte bir kutu mu gönderilecek yoksa 1-2 tane tester mı, orasını tam anlamadım. Ya da aynı ay içinde 4 defa alışveriş yaptım 4 defa mı gelecek böyle bir kutu? Abonelik daha iyiydi sanki ya :)
modamasallari.blogspot.com

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Özgecan açıkçası biraz zaman geçtikten sonre belli olur bence her alışveriş yapana 2-3 deneme boy ürün gönderirler diğer alışveriş siteleri gibi. Ve evet 4 tane alışveriş yapsan hepsine göndermek zorundalar bence.

Moda Masalları dedi ki...

evet ben de öyle düşünüyorum. Yaptığın alışverişin miktarına göre birkaç sample. ama dediğin gibi diğer alışveriş sitelerinden bir farkı kalmaz. Yani kutu işi değişmiş değil sonlanmış oluyor :) Kibarca söylemeye çalışmışlar :))

Unknown dedi ki...

Nasıl yani diyelimki 4 tl lik bir oje aldım. Banada mı bu kutudan yolluyacaklar ?

ggglllyyy dedi ki...

yeni sistemi pek beğenmedim ya sanki illa da alışveriş yapmaya zorlamışlar gibi mi olmuş ne? sonuçta dışardan da ünlü markalardan alışveriş yaptığınızda tester falan hediye ediyolar. e şimdi ne ayrıcalığın kaldı ki luxybox? :)

serinus dedi ki...

simlere ve china glaze ojeye bayıldım!. almadığıma pişmanım :(