9 Haziran 2012 Cumartesi

Son Zamanlarda Neler Yapıyorum?

Merhabalaaaar aman da haftasonu gelmiş havalar güzel ben de şöyle bir karışık fotoğraflı yazı yazayım dedim desem deeee inanmayın. Aslında favoriler videosu çekip bilgisayara yüklemiştim geçen hafta ama yok yahu yükleyeceğim bulamıyorum çıldırdım. Ben de onun yerine bu yazıyı yazayım dedim. Bakalım son zamanlarda telefonumda, fotoğraf makinemde neler varmış...

 
Severken elimi çekmeyeyim diye kolumun üzerine koyduğun patini yerim...
 


Sabahın köründe kalkıp yollara düşerken yayılıp güneşten mayışmış bu kedişi görünce çok kıskandım.

 Gece sokak lambasının ışığı vurunca çok güzel göründü gözüme çekeyim dedim.

 



Eminönü, Karaköy, Galata Kulesi bayılıyorum sana İstanbul.


Kızlarla buluşmak için yola çıkılır denizotobüsünden Kadıköydeki balon.


Yine denizotobüsünde oje gösterme çabaları ve yampirik parmaklarım.


Ve buluştuuuk. Makeupfreak bebişim ve Kokoş Tubişkoyla.


Çok eğlendik bol bol gezip alışveriş yaptık. Yine buluşalım hep buluşalım:) Ortadaki şapşirik benim :) Sağda hepinizin tanıdığı Tubiş, solda Makeupfreak. Arkadan ters ters kameraya bakan abiye selamlar :P


Çenem boş durmaz tabiki yediiiimm.


Ve içtiiimmm :)

Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekler iyi haftasonları dileriiim...

6 yorum:

★nasli_ dedi ki...

wwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaafffffflllllllllllleeeeeeeeeeeeeeee <3

Artemis-Tanrica dedi ki...

.) Kedinin yerinde olmak isterdim yaaa .) Güzel bir post olmuş canım her zaman ki gibi .) Videoyu merak ettim bak bir an önce görmek istiyorum .)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bende de limonataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! gelsin :D :p hihihihihihihihi Kediye bayıldım :)

ggglllyyy dedi ki...

pisiler kuçular yine burda canlarım benim. o köpecik zaten meşhur oldu artık çok tatlı bayılıyorum :) oohh buluşmalar da yapılmış gezin tabi güzellik temsilcisi bloggerlar sizii kıskandım neler çekiştirdiniz kim bilir :)

ggglllyyy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
guzelliknehri dedi ki...

O nasıl güzel bir köpek öyle :) Yüzüklere de bayıldım çok zarifler :)