23 Temmuz 2012 Pazartesi

Kahve - Yeşil Tonlarında Günlük Göz Makyajı

Merhabalaarr:) Yoksa pazartesi sendromunda mısınız? Ben hiç değilim valla:)
Geçenlerde arkadaşlarla buluşmaya giderken 5 dakikada çabucak makyaj yaptım. Kahve ve yeşil tonlarını kendime yakıştırıyorum ve zamanım yoksa elim bu renklere gidiyor hemen. Makyajı 5 dakikada yaptım ama fotoğraf çekmesi 15 dakika sürdü yahu ne zor şeymiş maymun oldum çok iyi yansıtamasam da fikir olsun işte:) Siz de benzer ve kendinize yakıştırdığınız renklerle yapabilirsiniz.



Gözümün açık halini beğenmedim hemen kendime eleştiri yapayım. Göz kıvrımımın biraz üst kısmına da kahve tonda hafif gölgeleme yapmalıymışım ama alt kısma yapıp bırakmışım. Beceriksiz Ezgiiii

Bu da sarı ışıkta biraz daha belirgin renkler.
Ve neler kullandığıma nasıl yaptığıma gelirseeekkk;

İlk olarak göz altıma hafifçe Rival De Loop Natural Touch kapatıcısını sürdüm.
Göz kapağıma Essence I Love Stage far bazını sürüp iyice yedirdim.

The Balm Shady Lady Vol2 paletten Devilish Danielle farı tüm göz kapağıma sürerek ışıltılı bir görünüm elde ettim. Kaş altıma bu rengi sürmedim oldukça ışıltılı.
Bir karıştırma fırçasıyla Insane Jane farı göz kapağımın dışta kalan yarısına sürdüm. Böylece göz kapağımın yarısı ışıltılı krem rengi iken diğer yarısı grimsi kahve bir renk oldu.

Dikdörtgen farlar Inglot marka ama eski seri olduğundan bulunması pek mümkün değil ama benzer renkler her markada var nasılsa.
Daha sonra Inglot farlardan şampanya rengi ile mat kahveyi karıştırıp gözümün katlanan (crease denen) bölgesine yuvarlak hareketlerle gölge yaptım.
Yeşil farı ise kesik uçlu eyeliner fırçasıyla alt ve üst kirpik diplerime eyeliner çeker gibi sürdüm ki değişik bir hava katsın.
Rival De Loop White Coffee mat farla kaş altımı aydınlattım.

Üst göz kapağımın iç kısmına (umarım anlatabilmişimdir) Carmina 05 numaralu kahverengi kalemini sürdüm böylece üst kirpiklerim daha dolgun göründü.
Alt kirpik dibime de gözlerimi daha açık ve canlı göstermesi için krem rengi kalem sürdüm. Rival de Loop Natural rengi.
Alt ve üst kirpik dibimin dış kısımlarına da siyah kalem sürdüm.

Loreal Masterpiece rimeli alt ve üst kirpiklerime uyguladım.
Rival de Loop 008 Esspresso rengini kaşlarıma çok az uyguladım boşlukları doldurması için.
Ve son olarak Golden Rose şeffaf rimelle kaşlarımı sabitledim.

Uff ne uzun sürdü. Açıklayıcı yazdım ama umarım sıkılmamışsınızdır. Amatörce günlük bir makyaj işte. Yorumlarınızı bekliyorum:)


8 yorum:

Shewgy dedi ki...

eneemm ne güzel olmuşsun :D çok yakışmış :D hiç de amatörce değil gayet de güzel olmuş :D

Unknown dedi ki...

harika olmuş :)

Unknown dedi ki...

Harika Harika :)))))

guzelliknehri dedi ki...

Çok güzel olmuş, eline sağlık :)

Çekilişimize bekleriz :)

http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

Adsız dedi ki...

gayet güzel olmuş cnm yakışmış baya. denicim :D göz kapaklarım düşük diyordun hiç de değil :)

Gardrop Halleri dedi ki...

Allah askına bana da goz makyajı yapmayı ogretsene.
Imreniyorum ama bir turlu olmuyo benımkıler.
azimlibaykus

ggglllyyy dedi ki...

woaaw 5 dakkada böyle makyaj ha.. çok güzel anlatmışsın yavrum ben de aynısı yeşil yerine başka bi renk kullanarak denemeyi düşünüyorum. kendime farı hiç yakıştırmıyorum zaten biraz daha belirsiz renklerle yapayım :)

dnz dedi ki...

farların bledingi gayet başarılı olmuş.bu renkler sana çok yakışmış gözlerini ortaya çıkartmış bence. diğer makyajları da bekliyorum heyecanla ;)