7 Temmuz 2012 Cumartesi

Kozmetik Dosyası Tatilde

Merhabalaar :) Yahu yaz gelmiş Kozmetik Dosyası tatil yapmasın mı? Yapsın tabiiii:) Kısa bir tatil, gezmeler ,tozmalar kafa dinleme ve yorgunluk atma. Tüm planım bu. Geçen sene çektiğim bir fotoğrafı ekleyeyim de boş kalmasın.


Şaka bir yana yoruldum ve kafamı toparlamaya ihtiyacım var. Bu blog benim hobim tabiki ama sizlerin de isteklerini, ilgilerini dikkate alıyorum bu sebepten çok ciddi bakıyorum blog işine. Yararsız, gereksiz hiçbir şey yapmamaya çalışıyorum. Son bir kaç haftadır bakıyorum yazın rehavetiyle beraber bir monotonluk, izleyici açısından ilgide azalma ve benim açımdan da kendini tekrar etme durumu mevcut. Hem sizlere daha yararlı olabilmek, değişik,ilgi çekici konular bulabilmek, biraz düşünüp yaratıcı olabilmek adına konuya hemen el atıyorum. 3 - 4 hafta kadar buralarda olmayacağım. Valla ne yapıyosam sizin için yaa :) Bunu neden yazdın diyecek olursanız blogu boşladın yazı yazmıyorsun demeyin diye haber vermek istedim.

Bu süre içinde hem ben yeniden yapılanırken sizler de tatillerinizi bitirir internet alemine dönüş yaparsınız. İstek ve önerilerinize açığım elimden geldiğince yapmaya çalışırım. Eeee ne diyorsunuz iyi mi yapıyorum kötü mü? Umarım beni bekler ve özlersiniz. Hepinize sevgi dolu amaaaaan topu topu 1 ay yokum sanki temelli gidiyorum ne uzattım bi duygusala bağladım işte balık burcu olunca insan böyle oluyo hadi tatile kaçtım ben ;) Amaaa gözüm üzerinizde bir yere kaybolmayın sakın...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ben özlerim seniiii.... ama iyi bir tatili hakkettin ;) iyi tatiller cnm...

dnz dedi ki...

canım iyi tatiller yeni yazıların ve videolarınla dönüşünü merakla beklemekteyim.bizim yerimize de bol bol gez ve eğlen ;)

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ezgiiii .) Ben seni özlerim erken gel .)) Öneri konusunda bende caresizim valla .)) Mucukss kendıne iyi bak canım benımmmm .)

Shewgy dedi ki...

ya ama ben çok fena özlerim yapamam kii.. bence çok saçma gitmeee!!! :(

Adsız dedi ki...

iyi tatiller sevgili Ezgi. Bence cok iyi bir fikir :) Tatil arada kesinlikle gerekiyor.

Sevgiler
DyG`STyLe

Adsız dedi ki...

Güzel yorumun icin cooook tesekkürler Ezgicim. Bu arada youtube de abonem olmussun.Inanilmaz sevindim :) Ilk abonem sen oldugun icin cok sansliyim :) Daha tam baslamadim ama yakinda yeni videolar cekmeye basliyacagim.

Sevgiler <3
DyG`STyLe

Unknown dedi ki...

iyi tatiller ezgii :) o guzelim urun yorumlamalarını bekliyorum kendini fazla ozletme olurmu