19 Haziran 2011 Pazar

Oriflame Very Me Renkli Nemlendirici


Bu ürünü oriflame katoloğunda ilk gördüğümde çok sevinmiştim. Fakat kullanınca düşüncelerim değişti. İçinde çoook ince binlerce sim var normalde görünmüyor ama yüzünüzü yada elinizi güneşe tutunca tam bir disko topuna dönüyorsunuz. Glow olayı da burdan geliyor herhalde:) Evet yüze bir aydınlık veriyor ama gün içinde eliniz yüzünüze değerse o minik ışıltılar elinize bulaşıyor. Kapatıcılığı yok ama biraz daha sağlıklı görünüm veriyor. Ben sabah bunu sürüp ince bir pudrayla sabitliyorum. Sürekli kullanıyorum ki bitsin. Bir daha da almam zaten. Oriflame bir ay koyuyorsa katoloğa öbür ay koymuyor. Kullanıp da pek memnun olanı da duymadım hani.


7 yorum:

buket dedi ki...

bu üründen nefret ettim desem yeridir bir kere o simler dediğin gibi eline koluna giysine her yere bulaşıyor renkleri ayrıca kötü ben light aldım ama bana çok pembe ve koyu durdu güzel kokuyor ama almasam daha iyiydi diyorum ben parasını hak etmeyen bir ürün bu zaten şu avon oriflame adam gibi ürünleri türkiyede satmıyor herşey yurtdışında var neredeyse =)

Ezgi dedi ki...

çook haklısın buket içimden geçenleri okudun valla hiç parasına değmeyen bir ürün. Nerdeyse tüm markalar Türkiyeye uyduruk ürünleri getiriyo zaten yaa golden rose bile yurtdışına farklı ürünler satıyor.

Nyuu dedi ki...

Kimse beğenmemiş ama ben bu ürünü seviyorum. Ben sim olayını hiç farketmemişim, sağlıklı bir görünüme kavuşuyorum bunu sürünce. Kapatıcılığı pek yok ama en azından kızarıklıklarımı dengeliyor. Kokusunu da çok beğeniyorum ben.

Ezgi dedi ki...

Nyuu kokusunu bende seviyorum ama o sim olayı yok mu sinir ediyo beni yüzüne dokundukça eline de bulaşıyo yoksa sağlıklı, yabancıların deyimiyle "glowy" görüntü benim de hoşuma gidiyo aslında:)

Melek:) dedi ki...

bundan bendede vardi gercekten icinde simler var yapisida varla yok arasi:(

JaNJaN dedi ki...

bendede var aynısından ve hiçç memnun değilim en fazla 5 yada 6 kez kullanmışımdır o ışıltılar cilde bronzluk veriyor yüzümde bronzluktan hiç hoşlanmam hala tüm bir şekilde duruyor benim renkli nemlendiricim :D

SEÇİL dedi ki...

ben bu üründen çooooooook memnunum:)))
harika kokuyor...