22 Mart 2012 Perşembe

Mimlendiim :)

Sevgili Gökyüzü Kokusu beni mimlemiş. Teşekkür ediyorum hemen cevaplıyorum...

1.HIRS: En ucuz güzellik ürününüz hangisi? En pahalı güzellik ürününüz hangisi? 
Hımmmm sanırım en ucuz ürünlerim ojelerim ve indirimden 2.5 liraya aldığım Golden Rose rujlarım:)
En pahalısı da Chloe parfümüm olabilir.

2.ÖFKE: Hangi güzellik ürünleriyle aşk-nefret ilişkiniz var? ( yani bir bayılıp kullanıyorsunuz,sonra bir dönem nefret ediyorsunuz,sonra gene ona dönüyorsunuz vs. ) Hangi güzellik ürününüz bulmakta en zorlandığınız oldu? 
Kesinlikle siyah göz kalemi:) Bir dönem sürekli sürüyorum aman buğulu gözler filan sonra nefret ediyorum bu ne böyle kara kara renkli kalem süreyim diyorum :D

Gülmeyin ama ben neyi bulamıyorum biliyormusunuz Oriflamein Very Me Lip Stainleri var ya 2 senedir alamıyorum onları. Çevremde fazla oriflame satan yok. Katalogda o
lsa alacak kişi bulamıyorum alacak kişi bulsam da katalogda olmuyor o ay. Çıldırıciyymmm...

3.OBURLUK:En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünleriniz neler?(illa tat olarak değil,bazı ürünler göze de lezzetli gelirler ya,cıvıl cıvıl rengi olur vs.. ) 
Arka mangolu krem ve Rimmel Kate Moss 07 acayip güzel kokuyorlar bence.

4.TEMBELLİK:Hangi güzellik ürünlerini üşengeçlikten çoğu zaman kullanmıyorsunuz? 
Üşengeçliğim tuttu mu hiçbir ürünü kullanmıyorum valla:)

5.GURUR: Hangi güzellik ürünü sizin kendinize daha çok güven duymanızı sağlıyor? (yani onu kullanınca çok daha kendinizden emin vs hissediyorsunuz) 
Ruj ve rimel.


6.TUTKU:Karşı cinste en çekici bulduğunuz özellikler neler? Kendine güveni olan,sözünü tutan,bakımlı

7.İMRENİŞ: Hangi güzellik ürünlerini hediye olarak almak isterdiniz? 
Şu anda MAC MSFN ve Mac Paintpot almak istiyorum tabi kozmetik diyetim bitince.

Ben de bu mimi Pia'ya, Aklımdakiler Makyaj'a ve Fashion and Makeup Freak'e gönderiyorum. Öpüldünüz.

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

bşr çok blogger olarak ojelered hem fikiriz galiba:))

ggglllyyy dedi ki...

yerli markalar sağolsun ojelerimiz bari ucuza geliyor. yoksa OPI lar China Glaze'ler falan hiç para vericem şeyler değil :)

Adsız dedi ki...

Oje´de benimde en pahali aldigim simdiye kadar Essie oldu, ama bazen bloglarda Opi görüncede cok heveslenmiyorum degil ; )
Almanlarda cok sevdi ama Flormarí, burda 2-3 Euroya satiyorlar ve cok güzel satislar : )