8 Mart 2012 Perşembe

Rival De Loop Kajal&Highlighter Kalemler

Merhabalar. Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun!!!

Rossmanndan öylesine aldığım çok da beğendiğim bu kalemlerden bahsetmek istiyorum sizlere.


Kalemler çift taraflı ben gittiğimde başka yeşilli mavili renkleri de vardı ama onlarda aynınlatıcı yoktu sanırım bunları almak daha mantıklı geldi.





01 Glamorous renginin bir tarafı oldukça koyu bir siyah. Kolay çıkmadı elimden kalıcı ama yapısı çok ne çok sert ne çok yumuşak. Diğer tarafı ise açık pembe aydınlatıcı. İster göz içine ister kaş altına uygulanabiliyor. Dağıtılması kolay.




02 Natural rengi ise benim favorim. Zaten seviyorum bu tarz renkleri. Işıltılı kahve tarafını alt ve üst kirpik diplerime, Ten rengi tarafını ise göz içine ve kaş altına uygulayınca bir de rimel sürdüm mü çok az bir makyajla gözlerim belirginleşmiş oluyor.

Fiyatlarını tam hatırlamıyorum ama 2 ile 4 tl arasında olması lazım daha fazla değildir. Nasıl buldunuz? Yorumları bekliyorum sevgiler...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Son kahverengi aydinlatici cok güzel gözüküyor, tam benlik : ) bayiliyorum öyle isiltili kahverengiye

Adsız dedi ki...

02 numaralı olanın yapısı sert mi acaba? Açık renklerde genellikle böyle bir sorun oluyor. Teşekkürler, iyi günlerde kullanın :)

ggglllyyy dedi ki...

poff çok merak ediyorum şu rossmanı ya yakınlarımda da hiç yok ki gideyim. inşallah şube sayılarını artırlar yoksa dayanamayıp gidicem nerde varsa. sen hangi şubesinden alışveriş yapıyordun canım?

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

viva evet canım ben de bayılıyorum o kahveli olana

adsız yani çok yumuşak diyemem sert ile yumuşar arası orta ama rengibi hemen ve iyi veriyor zar zor renk almaya çalışmıyorsun. teşekkür ederim sevgiler

ggglllyyy gülaycım a keşke ilk açıldığında gidebilseydin herşey o kadar ucuzdu kiiii şimdi gümrük vergileri vs derken biraz arttı fiyatlar

ben gebzedeki ile üsküdardakinin tam ortasındayım ikisine de gittim gebze daha büyük onu tercih ediyorum daha rahat oluyo ama uzun zamandır gitmiyorum malum project pan :/

ozandti dedi ki...

şu conceler paletini bulamadım ya :(