5 Mart 2012 Pazartesi

Şubat 2012 Favorilerim


Merhabalar şubat ayı da jet gibi geçti gitti. Bu ay fazla favorim yok az ama öz diyebilirim. İsteyen videoyaa isteyen fotoğraflara atlasııınn ;)


Synergen Güllü Tonik: Bunu bir süre kullanıp beğenmeyerek bir köşeye atmıştım. Daha sonra sevgili Viva'nın bu yazısında arkadaşına bir doktorun tavsiye ettiğini öğrendiğimde tekrar kullanmaya başladım. Düzenli kullanınca gerşekten gözeneklerinizin sıkılaştığını ve cildin nefes aldığını hissediyorsunuz. Bu ürün beni şaşırttı.

Nevacare Saç Kremi: Daha önce gliiss ve isana markalarını denedim mavi su tarzı ürünleri de denedim ama en çok bunu beğendim. Saçımda tabaka oluşturmuyor,yağlandırmıyor ve uçlardaki çatallı görünümü engelliyor. Yazısı burada.

La Roche Posay Nemlendirici: Bu ürünü elime geçtiğinden beri kullanıyorum çok memnunum kuru cildimi çok güzel nemlendiriyor. Yazısı burada.


Flormar Longwearing ruj L17- Çok tatlı şeftali rengi mat bir ruj. Dudaklarımın çok fazla ön plana çıkmasını istemediğim zamanlarda kullanıyorum.

Golden Rose 240 - Ne zaman hangi ruju süreceğime karar veremesem elim hep buna gidiyor. Morumsu bir pembe dudaklarım koyu renkli olduğundan çok tatlı duruyor abartılı değil. Nemlendirmesi güzel.

Max Factor Masterpiece Rimel - Lila kutudan çıkmıştı. Plastik fırçası var ben sık kıllı fırçaları daha çok sevdiğim halde bu da gena değil.

Rival De Loop Young Kapatıcı 03 Caramel - İlk sürdüğünüzde açık görünen daha sonra cilde oturan bir kapatıcı. Miktarı çok az zaten hemen biter. Çizgilenme yapmadı.

The Balm Far Paleti - Doğal göz makyajı yaparken sağ tarafta en üst ve en alttaki rengi çok sık kullandım bu ay. Pigmentasyonu çok iyi 9 far için 60 tl gayet uygun bence

Mac Petticoat MSF - Açık pembe,koyu pembe ve bronz tonlardan oluşan bu ürünü ister allık ister aydınlatıcı olarak kullanmak mümkün. Sevgili Elanor'un blog satışından almıştım.

Rival De Loop Young Far Bazı - Bu far bazını pek çok kişi beğenmemiş ama bende çizgilenme yapmadı işlevini yerine getiriyor. Yazısı burada.

Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınız bekliyoruuumm.

Hiç yorum yok: