31 Aralık 2012 Pazartesi

Bitenler

Merhabalar:) 2012yi bitirirken ben de bir bitenler yazısı yazayım dedim:)Önceden söz verdiğim gibi sık sık ürün bitiriyorum ay kıyamadım bitirmeyeyim demiyorum. Bu gösterdiklerimin 3 katı vardır evde ama hepsini birden göstersem çok uzun ve sıkıcı olacaktı parça parça yayınlayayım dedim. Yine sizleri düşündüm hem video yaptım, video sevmeyen kotası olanlara da yazı hazırladııım...




*Fruit Kicks Şampuan ve Krem- Normal şampuanlardan hiç bir farkını görmedim ektra bir özelliği yok tekrar almam. Nude serisi gibi güzel değil.
*Isana Banyo Köpüğü - Zeytin özlü kokusu, köpürmesi güzel. Ben bunu duş jeli sanıp almıştım :) O niyetle de kullandım. Aldığımda fiyatı uygundu tekrar benzer fiyata görürsem alırım. 750 mllik kocaman bişey.


*Sephora Disk Pamuk - Kalitesi güzel ama fiyatı benzerlerine göre fazla bir ürün.
*Cettua Before Having Date Maske - Bu kağıt maskeyi ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz. Eskiden haftada 1 kullanıyordum ama Bioderma nem maskesini aldığımdan beri ayda 1 kullanıyorum.
*Watsons Burun Bandı - Bu ürünü de çok kez anlattım haftada 2 kere mutkaka kullanıyorum. Hep alacağım.
*L'action Kıvırcık Saçlar İçin Maske - Bu üründen nefret ettim bana kesinlikle uymadı. Durulanan üst kısmındaki krem saçıma yetmedi ve yumuşatma etkisi olmadı. Durulanmayan alt kısmı ise jöle gibiydi. Hem ellerim hem saçlarım yapış yapış oldu. Saçlarımı kendiliğinden kurumaya bıraktığımda sonuç yer yer dalgalı yer yer düz saçlar oldu. Benim saç yapıma uymadı herhalde.


*Synergen Soft Peeling - Bu mu yumuşak peeling, bu mu narin temizlik? İçinde kafam kadar tanecikler var biraz sert davransanız yürünüzü çizersiniz. Büyük büyük şeker taneleri gibi. Sert peeling sevenlere hitap ediyor.
*Gülşah Aseton - Parmexe benziyor. Çok aseton kullanmıyorum zaten.
*Lush Grass Duş Jeli - Bu ürün çoook güzel. Temizlemesi,köpürmesi,kokusu harika. İçinde çim özü,neroli çiçeği,bergomut özü var. Kokusu hem bitkisel hem de erkek parfümlerini andırıyor. Fiyatı biraz pahalı olduğundan tekrar almam sanırım.
*Isana Krem Deodorant - Sürekli kullandığım bir ürün. Seviyorum hatta son tüpümü açtım yakın zamanda Rossmanna gitmem lazım.
*Synergen Renkli Nemlendirici - Bu ürünün yarısından fazlasını kullandım ama BB kremler çıkınca unutmuştum. Kokusu değişmiş doğru çöpee...


*Pastel 22 - Her zaman favorim. Her kıyafete,her tene,her tırnağa gidecek bonus bir oje. Ben oje bitirebildiysem herkes bitirebilir:) Yenisi açıldı.
*Rival de Loop Lapatıcı - Bendeki 03 numara. Doğal bir kapatıcılık biraz da aydınlık istiyorsanız size uygun. Fazla kapatıcılık istiyorsanız size uymaz. Yenisi açıldı.

Son mini Gratis alışverişimi de yaptım 1 ocak itibariyle kozmetik diyetine başlıyorum hem de çok sıkı. Daha önceden 4 ay yapmıştım bu sefer 8 ay yaparım gibime geliyor. Genel ihtiyaçlar dışında ektradan hiç birşey almayı düşünmüyorum. Bana katılmayı düşünen varsa beklerim ;) Hem elimizdeki ürünler bitsin hem de cebimizde para biriksin. Al al nereye kadar. Sevgiler...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

nude serisni hç beğenmedim.