6 Aralık 2012 Perşembe

Kasım 2012 Favori Ürünlerim

Merhabalar:) Videosunu çektim ama yazısını yazmaya bir türlü vakit bulamadım kasım favorilerimin. Kasım ayında soğukların başlamasıyla cildim süper kuru duruma geçiş yaptı anlamsız kızarıklıklar, pul pul dökülmeler daha neler neler... O yüzden çok makyaj yapmadım ve yapacağım zaman hep likit,kremsi ürünler kullandım. Toz ürünlere yönelmedim hiç.



Live Clean Argan Oil Saç Kremi - Kendisini şurada tanıtmıştım.

Bioderma Sensibio Mask - Bu ürünü ekim sonunda kullanmaya başladım. Nemsiz,toleranssız,pul pul dökülen, kızaran ciltlere uygun yoğun nem sağlayan bir maske. Temizlenmiş cildinize orta kalınlıkta bir tabaka halinde sürüyorsunuz ve 20 dk bekletiyorsunuz. Ardından silebilir veya yıkayabilirsiniz. Cilde çok güzel nem veriyor etkisi birkaç gün sürüyor. Ertesi günlerde pul pul olmuyor cildim ve kızarıklıklar da %40 oranında azalıyor benim gözlemlerime göre.

Bioderma Sensibio Rich Krem - Günlük nemlendirici olarak kullanıyorum bu kremi üstteki maskeyle aynı seriden. Sivilcelenme veya reaksiyona sebep olmadı cildimde. Makyaj altına kullanılabilen cildime yeterli gelen bir nemlendirmesi var ve kokusuz. Bunlar bitince belki yine Bioderma ile devam ederim belki de Avene ürünlerini denemek istiyorum ona geçiş yapabilirim. Siz ne dersiniz?

Garnier BB Krem - Şurada anlatmıştım bu ürünü de. Sık kullandığım cildime verdiği canlılığı çok sevdiğim bir ürün.

MAC Smoke and Mirrors Palet - Uzunca zamandır çekmecede bekleyen bu paletimi neden kullanmıyorum diyerek bir hışımla çıkardım ve kasımda çok sık kullandım. Renkleri zaten tam sonbaharlık kolay makyajlar için:)

Watsons Collogen Aydınlatıcı Göz Kremi - Bu ürünü de çok seviyorum bence işini güzel yapıyorç Bu bir kapatıcı değil. Göz altına kapatıcının üstüne sürülebilecek ışığı geri yansıtan bir aydınlatıcı ürün. Beğenmeyenler de var içinde sim var diyor bazı arkadaşlar. Elime sürünce simler görünüyor doğru ama göze sürünce hiç belli olmuyorlar. Ya da beni rahatsız etmiyorlar diyelim. Ben sadece göz altıma değil kaş altıma ve elmacık kemiklerime de sürüyorum. Verdiği o aydınlık nemli görüntü hoşuma gidiyor. E bu kadar övdün çok mu mükemmel? Yooo ama benim işime yarıyor ve kullanmayı seviyorum likit ürünler kuru cildimde daha belli oluyor. Normalde 12 lira ama ben indirimde 8 liraya almıştım.

Rossmann Alterra Makyaj Temizleme Mendilleri - Bu mendilleri önceden çok uygun bir fiyata almıştım kenarda bekliyorlardı. Şimdi kesin zam gelmiştir. Mendil tüm yüzünüze yetecek kadar büyük. Girintili çıkıntılı bir yapısı var ve makyaj temizlerken şöyle bir fazlalığı almak için ideal. Kokusu çok hafif bitkisel bir koku ki benim çok hoşuma gitti. Şimdiki fiyatı ne kadar acaba?


Rival de Loop 02 Red Rose Krem Allık - Keşke bu koleksiyon çıktığında birkaç tane daha alsaymışım. Bu allık bitecek diye az az kullanıyorum. 7 liraya almıştım. Canlı bir pembe renk veriyor. Dağıtması kolay, taşıması uygulaması kolay. Hemencecik süreyim yüzüme canlılık katayım tarzı bir ürün.

Oriflame Very Me Pink Blush Ruj - Bu serinin rujları sık sık indirime giriyor bir denemenizi tavsiye ederim. Rujla dudak nemlendiricisi arasında hem renk veren hem de nemlendiren bir ürün.Pasparlak yapmıyor dudağı. Bu tarz ürünleri seviyorsanız aklınızda bulunsun.

Blistex Lip Relief Cream - Ben bu ürünü bunca zamandır nasıl tanıtmadım size hayret ediyorum. Kışın vazgeçilmez ürünüm. Beyaz mentollü bir lip balm. Makyaja başlarken dudağıma sürüyorum çatlamış dudaklarda mentollü etkisiyle ölü, çatlak deriyi kaldırıyor. Cilt makyajım bitene kadar dudağımda tutuyorum kremi sonra peçeteyle sert bir şekilde tek hamlede siliyorum. Ölü derilerden kurtuluyorum. Sonra ister dudak nemlendiricisi sürün ister ruj. Fiyatı da 8 lira. Bendeki bitmek üzere. Her yerde her zaman dudak peelingi yapacak imkan olmuyor. Çatlak dudaklara acil çözüm :))

Kasım favorilerim bunlardı. Sizin favorileriniz neler? Bana önermek istediğiniz ürünler var mı? Yorumlarınızı bekliyorum sevgiler...

7 yorum:

pekbilmiş dedi ki...

watsons aydınlatıcı göz kremini çok merak ettimm :) Ne kadara almıştın canım

pekbilmiş dedi ki...

kör gözüm yaa yazmışsın fiyatı:) denemeliyim çok merak ettim :)

Adsız dedi ki...

yanEEe baya tembelleştin sen kısss...(=
senın su her markadan uygun fıyatlı karısık urunler kulanmana bayılıyorum ezgıcım heb boyle devam et gene heyecanlı heycanlı anladmıssın alısverıs caNavarı senii :DD
bende aldım blitex guzel cıdden uzumlumu parmakla batırıyorum ben senınkısı gıbi sıkmalı degıl benımkisi...
vla ben bb olarak purebeaty aldım çok memnunummm ...
alterada ıyı rossmandakı 3^ü bır arada tmızlemesınıde almısdım oda ıyı watsında yenı temızleme mendıllerı wAr baya yenı seylEr cıkdı denemek lazIm ...
**...sevgılEr sana...**

Melislicious dedi ki...

biodermanın nemlendirici ürünleri tam bana göre gibi, bu soğukta cildim kavruluyo resmen:))) watsons'un aydınlatıcı kalemini çok merak ettim denemek lazım

Yelda dedi ki...

Ben de sensibio serisinin çoğu ürününü kullandım. Genel olarak memnunum...en iyisi sensibio h2o ama;)

Adsız dedi ki...

Mac paletin renkleri şahane gözüküyor tam bu mevsime uygun:)

gösde dedi ki...

blogta mim'in var cnm :)