28 Aralık 2012 Cuma

Mim: Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Ürünleri

Merhabalar. Sevgili Gözde beni bir süre önce mimlemişti. Kendisine teşekkür ederim. Ancak yapabiliyorum. Konumuz uygun fiyatına rağmen yüksek performans gösteren ürünler. Zaten favoriler videomda ürünleri çokça gösteriyorum ama bir kere de burada üzerinden geçelim değil mi:)

The Balm Shady Lady Palet - Normal fiyatı 60 lira indirimde 30liraya aldığınızda tadından yenmiyor. Çok güzel renkler, kaliteli yoğun pigmentasyonla fiyatına göre performansı harika.
Essence My Base Aydınlatıcı - Essence ile 13 liraya güzel bir likit aydınlatıcınız olabilir. Benefit Highbeam benzeri.
Garnier BB Krem - Kuru ve normal ciltler için çok güzel cilt tonunu düzeltici, canlılık verici bir ürün. Şurada anlatmıştım.
 Isana Deo Creme : Rossmannda bulduğum çok uygun fiyata satılan krem deodorant. Bu sanırım 3. tüpüm. Çok memnunum ama her deodorantın içinde bulunana maddeler bunda da var malesef. Sprey deodorantlardan istediğim verimi alamıyorum ama bu ürün kesinlikle kokuyu önlüyor ve ter bezlerini tıkamıyor. Fiyatı 2-3 lira civarında.
Golden Rose Silky Touch Pudra - Şurada anlattım kendisini. Hastasıyım:)
Rimmel London Kate 07 - Bu ruju bin kere anlattım belki de bıktınız biliyorum. Ama çok güzel bir şeftali nude. Her makyaja her tene gider. Alınması tavsiye edilir. Ben yedekledim indirimde.
Pastel Star Lips 502 Ada - Pastel bu serisini benim için yapmış sanki. Hem yumuşak sürümle hem nemlendirici. Rujla dudak nemlendiricisi arasında bişey.


Watsons Ballı Dudak Nemlendirici - Bu ürünün yarısını kullandım neredeyse kendime şaştım. Nemlendirmesini ve dudağa verdiği hissi seviyorum. Ballı dense de daha çok limonlu gibi. Fiyatı da 3 lira mıydı neydi.
Essence Göz ve Dudak Kalemleri - Hem fiyatı uygun, hem yapısı yumuşak, e renk vermesi de güzel bunların. O zaman tavsiye edilir :)

Sizin tavsiye edeceğiniz ürünler var mı? Yahu Ezgi şu ürün çok uygun ama yaptığı iş mükemmel dediğiniz? Ben de bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum. Sevgiler...

4 yorum:

Lipstick Cupcakes dedi ki...

Essence markasinin dudak kalemleri gercekten fiyatlarina gore cok verimli.Cok guzel bir yazi ve mim olmus tesekkurler

Adsız dedi ki...

o dudak nemlendırıcısını watsınsda daha once hc gormedm canım yenımı geldı acepA:S
deo crem harıka 2 tl ve koltuk altının kokmamasını uzun sure saglayan mukemmel otesi bır urun sende bılıyorsundur ki....
makyaj bazı ıyı degıl dıyorlar ama bakalım memNun kalıcakmısın..
gule gule kullan..

Unknown dedi ki...

Meerhabalar cok guzel bir yazi olmus pastel ada 502 cok hosuma gitti gercekten :-) bende rimmel in asansorlu goz kalemlerini oneririm cok guzel :-)

sherfinka dedi ki...

aldıklarına bayıldım dudak kalemleride fenaymış güle güle eskit bitir at canım (: Mauve'yle başlayan herşeyi alır oldum bu ara allah sonumu hayır etsin :(