15 Ağustos 2011 Pazartesi

Avon Planet Spa Japanese Sake And Race Soyulan Yüz Maskesi

Avonun planet spa serisinden soyulabilen bir yüz maskesi. İçinde pirinç ve yanlış bilmiyorsam japonların geleneksel içkisi olan ve tahıllardan yapılan sake veya onun özü var. Açıklama kısmında pek belirtmemişler.


Maskeyi tüm yüzünüze uygılayulayın diyor fakat maskeyi soyarken yüzünüzdeki küçük ayva tüyleri de kopuyor ve canınız çok acıyor. Ben bu yüzden sadece T bölgeme uyguluyorum. Krem çok yoğun olduğu için az bir miktar yetiyor. 10 dk beklettikten sonra yavaşça köşesinden çekiyorum sorunsuz çıkıyor. Siyah noktaların bir kısmı da çıkıyor ama hepsi değil :( Özellikle bu maskeyi kışın kullanıyorum çünkü inanılmaz bir nemlendirici etkisi var. Kışın yüzümde en kuru yer olan burnum ve çevresi bu maskeyi yaptıktan 2 gün sonra hiç birşey sürmesem bile yumuşacık kalıyor.


Sizin için koluma bir miktar sürdüm kuruyunca böylü görünüyor.

Bu da soyulduktan sonraki hali. Yüzünüzde de ince sürülen bölümler soyulduktan sonra cildinizde kalabiliyor. Bunu da pamuğa su veya toniğinizi döküp yüzünüzü silerek çıkarabilirsiniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aşırı parfümlü bir ürün ama. ben kokusuna dayanamıyorum, hem de gerçekten cildimde lekeler bıraktı

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Adsız kokusu beni rahatsız etmiyor herhangi bir leke de yapmadı ama bunu söylediğin iyi oldu herkesde farklı reaksiyon gösteriyor demekki.

çiğdem dedi ki...

ne zaman uygulasam cildin ne kadar güzel diyor herkes. ne yaptığımı merak ediyorlar. avonda tek kullandığım ürün....