28 Ağustos 2011 Pazar

Solingen Kabuki Fırça

Makyaj çantamda taşıyacağım, fazla pahalı olmayan güzel bir kabuki fırça arıyordum. Alman markası olan solingen fırça, törpü, makas vb şeyler üretiyor. Daha önce aynı fırçayı 15 küsur liraya görmüştüm. Geçen gün gezinirken ucuzcu tabir edilen yerlerden birinde aynı fırçayı 3.5 liraya gördüm evet evet 3.5 lira:) Havada kaptım tabi zaten 1 tane kalmıştı.


2 haftadır kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. Kılları çok yumuşak, pudrayı güzel dağıtıyor. Kaybetsem veya şekli bozulsa da üzülmem gerçi pek bozulacak gibi durmuyor. Bu markanın bazı fırçaları çok sert ve uyduruk oluyor, ama bu fırça beni şaşırttı görürseniz kaçırmayın derim:))



5 yorum:

Adsız dedi ki...

3.5 liralık bir ürün sağlıksız olabilir.

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

doğru haklısınız ama şöyle bişey de var aynı markanın fırçalarını hatta aynı fırçayı kozmetikçilerde 5e de 15e de gördüm fiyat politikaları ne bilmiyorum ama her fiyata satıyorlar benim hoşuma gidiyo bu fırça ne bileyim:D

Adsız dedi ki...

hıc alakası yok ama saçma 300 tllık bır urununn saglıklı oldugunu nerden bılıyoruzkı sorarım Size yanı :S
uf ılla marka olcak dıye bırsey yok altı usdu fırca bunu yazan marka takıntılı bİri sanırım hiç sevmem boyle dusunenleRi :S kılları dokulMuyorsa işinede yarıyorsA kullanırsın pEHH.........

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Matruşka olsun canım herkesin görüşüne saygım var. Bu fırçayı hala kullanıyorum hiç de sorun yaşamadım:) Bu arada seni eski post canavarı ilan ediyorum eski yazılarımı okuyup yorum bombardımanına tutuyorsun beni çok seviniyorum :)

Adsız dedi ki...

yaa işde kullanıp memnunmussun işdE bakk ucuz dıye sankı ıyı oLmıcakmı (:
ama ama ben alınganımdır bak dolgunlasdırıcı yazısına cevap vermemıssın sende aa usulurum ben olE hıh...
hehehe ılk başda yazamadığım yazıLarına yorum yazarak telafi ediyorum işDe cinim seVin sen sevındırmeyıı severım ben :D