13 Ağustos 2011 Cumartesi

Rival De Loop - Mat Farlar

 Eveet yine rossmann yine rossmann:) Kızmayın bana ama ne yapayım hem ucuzlar hem de kaliteliler:) İstanbuldaki arkadaşlar üzülmeyin seneye İstanbula da açılacakmış ve daha sonra tüm Türkiyede pek çok mağaza açma hedefleri varmış. İşte o zaman bu bilgiler çok işinize yarayacak alışveriş yapmadan önce diyorum ve anlatmaya başlıyorum...

  

Uzun zamandır kaş altı ve göz pınarımı aydınlatmak için mat bir far arıyordum. Bu farı aldıktan sonra o kadar memnun kaldım ki bir sonraki gidişimde koyu gri olanı da aldım.




Onyx - Resimlerde siyah çıksa da çok koyu bir gri diyebiliriz. Ben çoğunlukla üst kirpik diplerime açılı eyeliner fırçasıyla bu fardan hafifçe geçmeyi seviyorum. Böylece kirpiklerim daha yoğun ve gözlerim daha iri görünüyor. Yaz aylarında bu iki far bir de rimel benim göz makyajım tamam :)
White Coffee - Resimlerde belli olmasa da ortası oldukça çukurlaştı. Çok fazla kullanıyorum elim hep bu fara gidiyor. Yapısı çok güzel çok yumuşak rengini güzel veriyor ama çok doğal duruyor. Tüm göz kapağına yada sadece kaş altına aydınlatıcı olarak uygulamak için çok güzel bir far kesinlikle.

Fiyatları 4.50 TL


4 yorum:

Benden Bişeyler dedi ki...

rossmann istiyorum ben yaa çok kıskanıyorum bu hesaplı geniş skalalı ürünleri her ile lazım cidden:)

What's Next dedi ki...

ah şu Rossmann bi de İstanbul'a gelse! :D blogunu üç haftadır falan takip ediyorum, renk zevklerimiz çok benzer gibi, bi de şu tanıttığın rossmann ürünleri burda olsa, hangi parayla alışveriş yapıcağımı merak ediyorum :D

benim blogum bir tek kozmetik ürünleri içermiyor ama belki hoşuna gider: http://www.edankb.blogspot.com

blogun yeni olmasına rağmen epey başarılısın, tebrikler! yazılarının devamını bekliyorum(z) :D

cecilia dedi ki...

bende rossman istiyorum, dört gözle bekliyorum, özellikle o grinin pigmentini yerimm yer :)

Ezgi dedi ki...

benden bişeyler hangi şehirdesin istanbuldaysan dayan yakında geliyo :)

what's next gelecek gelecek 2 farklı mağazaya da sordum 2012de istanbula birden fazla mağaza açılacağını söylediler. blogunu takibe aldım iyiki söyledin yoksa bu güzel blogu görmemiş olacaktım. Güzel sözlerin için çook teşekkür ederim elimden geleni yapıyorum sevgiler...

cecilia dayan canım dayan yakında gelecek inşallah hele bi gelsin git bak daha ne ürünler bulacaksın tam yemelik :)