24 Ağustos 2011 Çarşamba

Hızlı Post - Kozmetik Dosyası Yağlı Ciltlilere Öneride Bulunmak İçin Alışverişte

Merhabalar:) Son günlerde formspringten yağlı ve sivilceli ciltlere yönelik uygun fiyatlı ürün tavsiyesi isteyen çok oluyordu. Benim gibi kuru ciltli bir insan bu ürünleri kullanamayacağı için bildiğim kadarıyla cevaplıyordum. Ama bu böyle olmaz dedim sizlere en iyi bilgiyi vermek için gittim ürünleri tek tek inceledim. Çekebildiğim kadar resim çektim görevliler ters ters baksa da bir blogger asla izleyicilerini yarı yolda bırakamaz dedim çekmeye devam ettim. Telefonla çektiğim için çok kaliteli değiller ama zaten adı üstünde hızlı post bu :)

 

İlk ürün neutrogenanın yağlı ve akneli ciltler için yüz temizleme jeli. Ben bunun normal ciltler için olanını kullanmıştım ve çok memnun kaldım. Siz de yağlı ciltler için olanını deneyebilirsiniz. Ciltteki fazla yağı emmek için biraz daha sert formüllü olsa gerek.



Yağlı ciltlerin en büyük sorunu parlayan bir cilt. Her zaman soranlara söylüyorum makyaj yapmadan önce mutlaka cildinizdeki fazla yağı almalı parlamayı önlemelisiniz. İşte bu iki ürün de tam bunun için geliştirilmiş. Bu iki ürünü kullanıp ciltteki yağı arındırıp temizledikten sonra makyaj yapmanız en uygunu olur.



Benim cildimde çok sivilce var neyle temizlesem diyenlere işte en uygun ürün. Sivilceli ciltlere özel hızlı etki gösteren günlük temizleme jeli. Bir yandan sivilceleri tedavi ederken makyajınızı çıkarır fazla yağı da alır. E daha ne olsun.


Son olarak siyah noktalarım var diyenlere lorealin pure zone serisinden siyah nokta önleyici peelingini ki aynı zamanda maske olarak da kullanılabiliyor. Diğer tarafta ise gözeneklerim çok büyük diyeler için derinlemesine temizleyici ve gözenekleri sıkılaştırıcı etkili yıkama jeli.

Umarım hoşunuza gitmiştir. Kozmetik Dosyası sizin için yollara düştü. Araştırdı,çekti, yazdı:)) Sevgiler...

7 yorum:

Gamsem dedi ki...

Harika bilgiler, benimde cildim yağlı önerdigin ürünleri mutlaka deniycem teşekkürler :)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

emeğine sağlık:) ben de biodermam biteyazdı die sebamed deniyim dedim bakalım süper yağlı, sivilceye yatkın cildime iyi gelcek mi:) bu arada project pan yalan oldu benim de yaa:) gerçi belirttiğim ürünleri bitirneye kastım ve kasıyorum halen ama almaya engel olamadım:)

bakimblog dedi ki...

karmadan yağlıya dönük, yer yer de kuruluk yaşayan bir cilde sahip biri olarak, bu urunler kullandığım zamanlarda(ki 17-18 yaşlarıma tekabul ediyor :p) hiç iyi gelmemişti cildime. ozellıkle clean&clear den ne kullansam ya yuzumu cok kurutur ya da sivilce yapardı ki cildim yağlı olmasına rağmen hiç oyle yogun sivilce sorunu yaşadıgımı bilmem :) ayda yılda 1 çıkar ve geçerdi kendı kendine o zamanlar :)

neutrogena fena degıl ama yagl ciltleri cok cok kurutuyor, geriyor.normal ciltler için olan temizleyicisini kullanmak daha akıllıca :)

ben bu aralar günlük cilt bakımı için dermalogica ürünlerini kullanıyorum, tavsıye ederim :)

http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Gamsem ben teşekkür ederimö umarım yararı olur:)

Sochic bide sebamedi dene bakalım herkes çok memnun ama kurutma problemi yapıyomuş galiba. Ya bişeyler al şekerim yeterki o 10 ürünü bitir bişeyler bitsin kalabalık azalsın:))

Gamze genelde 17-18 yaşlarında cilt tam oturmamış oluyor bi gün kuru bi gün yağlı oluyo hormonlar yüzünden. Ben şimdiye kadar bu ürünlerde bi sorun yaşamadım. İzleyiciler uygun fiyatlı her yerde bulunabilecek ürünler istedikleri için bunları çektim yoksa dermalogica roc gibi markalar daha iyi tabiki:)

Adsız dedi ki...

ilk ürün;on numara bir ürün,benden de onaylı :)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

luzumsuzisleruzmani senden onay aldıysa sorun yok ortak :)) bende çok seviyorum neutrogena jelleri :)

Adsız dedi ki...

çok güzel ve faydalı paylaşım elinize ayağınıza sağlık. benim de nacizane önerim biotaches maske, ciltteki lekeler için. kullanıyorum, çok memnunum ve bundan benim dışımdaki insanlar da yararlanmalı diye düşünüyorum