6 Şubat 2013 Çarşamba

11 Soru Mimi

Merhabalaaar:) Sevgili PesPembe Hayatım beni mimlemiş ve bazı sorular sormuş. Öncelikle teşekkür ediyor ve hemen cevaplara geçiyorum...

1-Çantanızdan eksik etmediğiniz 3 şey nedir?
*Su,cüzdanım ve lipbalm.

2-
Bir bayana asla yakıştırmadığınız hareket/davranış nedir?
*Fazla kibirli,kendini beğenmiş ve etrafındakileri küçümser tavırda olması.

3-
Aşk sizin için ne ifade eder?
*Güzel şey beeee :)

4-
Makyaj mı doğallık mı?
*Ruh halime göre değişir. Bazen haftanın 6 günü makyaj yapasım gelmez bazen de kokoş kokoş gezerim. Ama her zaman doğal görünümlü makyajları seviyorum.

5-
Burçlara inanırmısınız? Burcunuz nedir?
*Herşeyine tamamen inanmasam da genel olarak inanıyorum. Gezegenlerin hareketlerinin,enerjilerinin üzerimizde etkisi var bence.
6-Kozmetik mağazalarında ilk yöneldiğiniz reyon hangisidir?
*Önce ruj sonra allık.

7-
Filmi yapılan kitablar hakkında ne düşünüyorsunuz?
*Kitabı okuduktan sonra filmi izleyenler genelde hayal kırıklığına uğrar sanırım. Kitabı okurkenki hayaller, zihinde canlandırılan yerler ve karakterler daha özel ve güzel oluyor. Filmde görünce yahu ben bunları böyle hayal etmemiştim diyor insan.

8-
Makyajınızın olmazsa olmazı nedir?
*Aslında ruj sevdiğimden ruj demeyi isterdim ama bence rimel. Yüzü hemen aydınlatan gözleri canlandıran sihirli bişey.

9-
Hangi parfümü kullanıyorsun?
*Sürekli kullandığım çok sevdiğim birkaç parfüm var.
Chloe - Signature, Chanel - Chance, Marc Jacobs - Daisy Eau So Fresh, Victoria's Secret - Bombshell
Ayrıca pek çok vücut spreyi, Avonun Shenin parfümlerini de günlük olarak kullanıyorum işte.

10-
Bir bayanla bir erkeğin en bariz farkı sizce nedir?
*Kadınlar detaylı,analitik ve çok yönlü düşünür. Erkekler tek yönlü ve düz mantıklıdır.

11-
Bloğunuza ne tür yazı yazmaktan hoşlanırsınız?
*Tabiki kozmetik,makyaj,cilt bakımı :)

Ve sorular burda biteeer. Bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum. Yorum olarak yazarak bu sorulardan cevaplamak isterseniz merakla okurum. Sevgiler...

1 yorum:

ozandti dedi ki...

ilk cevap benden :D http://nailartsbyozandti.blogspot.com/2013/02/mim.html