18 Şubat 2013 Pazartesi

Golden Rose Shimmer Gloss 54

Merhabaa:) Yoo yoo sakın pazartesi sendromundayım demeyin ben hiç değilim yahu :) Pırıltılı şıkırtılı bir parlatıcıyla tanıştıracağım sizi. Golden Rose Shimmer Gloss 54 numara. İçinde e vitamini ve shea butter bulunan bu parlatıcı çok tatlı şeftalimsi sütlü kahve bir renge sahip. İçinde yoğun gümüş rengi simleri var.


Benim dudaklarım kendiliğinden koyu renkli olduğu için çok doğal bir görünüm oldu. Koyu göz makyajlarında tek başına da nude veya şeftali tonlu rujların üzerine de harika gider. Son zamanlarda ruj ruj diye ayılıp bayılan beni lise yıllarımdaki parlatıcı tutkuma geri döndürdü bu ürün. 
Goldenrose Store  fiyatı 10.50 TL.

Ürün firma tarafından gönderilmiş olup yazılanlar kişisel fikirlerimi yansıtmaktadır.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunu ben de çook sevdim hatta direk kendime ayırdıklarımdan, sana da çok yakışmış dadlum:)

ggglllyyy dedi ki...

ay gloss kullanmayalı aylar yıllar oluyo valla ya eskiden ruj nedir bilmezdim paso glosstu herşey. noldu da vazgeçtik bunlardan biz :)) gariptir ki bahar ve yaz aylarında biraz daha elim gidiyo. hafif hafif renk vermelerinden mevsime uyduruyorum heralde :)) sendeki rengi de hiç fena değilmiş ama ben kendime daha açık rengini bakacoooum :D

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

7-24makyaj senin yazında da gördüm sana da çok yakışmış canım:)

ggglllyyy Gülayıım bebişiim lise zamanında gördüğüm tüm glossları alırdım yemez içmez harçlığımı glosslara yatırırdım. Şimdi de ruja takıntılıyım ama senin de dediğin gibi özlemişim yahu glossları. Bu baharı bol bol glossla geçiricem sanırım. Sana uygun pembiş renkleri de var bu serinin mutlaka bak.