18 Şubat 2013 Pazartesi

Ocak 2013 Favorilerim

Merhabalaar. Günün 2. yazısını da yazıyorum pek bir çalışkan gördüm kendimi:) Şubatı bitiriyoruz ama ben zamansızlıktan ocak favorilerimi yeni yayınlayabiliyorum. Olsun :) İsteyene videolu isteyene fotoğraflı yazı var efendim tercih sizin. Ürün renklerini videoda gösterdim. Artık videolarım HD kalitede olacak internet bağlantınızda sorun yoksa ayarlar bölümünden kaliteyi yükseltebilirsiniz. Zamanla kalite ses ve ışık daha da iyi olacaktır :)



Maybelline Color Tattoo On and On Bronze - Bu krem far benim için sür çık ürünlerden biri. Tüm göz kapağına sür bir kalem bir rimel 2 dakikada hazırsın. Hemen sabitlenmesi güzel fakat 8 saat sonunda göz kapağında çizgi çizgi oluyor e o kadar da olsun.

Carmina Smooth Touch Krem Allık 11 - Kabında şeftali gibi görünse de cildimde turuncuya dönüyor. Ve bana yakıştığını düşünüyorum. İçinde hafif simler var biraz büyükçe olmasa daha doğal olurmuş sanki.

Flormar Oje 329 - Bir arkadaşım hediye etmişti. Gümüş rengi simleri var ama ışıkta yanar döner oluyor. Videoda daha belli :)


Rimmel London 1000 Kisses Lip Tint 720 Forever Walnut - Hemen hemen 1 sene önce aldığım bu ürünü çok seviyorum tam çantaya atmalık akmaz bulaşmaz. Keçeli kalem ucuyla dudaklarını boyuyorsunuz ve dudaklarınız rengi emiyor Arkasındaki lip balmı da sürünce çok güzel sabitleniyor. Tek kötü yanı gerçekten keçeli kalem gibi kokması:( Ama indirimde filan alınır yani kozmetik diyetinde olmasam alırdım.


Paşabahçeden alsığım bu İstanbul temalı mumluk. Galata kulesi olan herşeye bayılıyorum ne yapayım. Odam karanlıkken yaktığımda boşluklardan ışık çıkıyor ve çok güzel görünüyor. 9 liraya almıştım.

Coastal Scentes Powder Buffer Fırça - Bu fırçayı Sevgili Elanorun blog satışından almıştım. Kısa kıllı bu stiple fırça hem likit hem toz ürünleri cilde yedirmek için çok işime yarıyor.


Trendy Apple&Lime Vücut Spreyi - Bu ürün bana hediyeydi. 160 ml devasa bir ürün. Çiçek kokusu ağırlıklı olmakla birlikte elma ve misket limonunun tatlı kokusu da hissediliyor. Kalıcılığı az ama genç kızlara uygun bir vücut spreyi. Kısa süreli dışarı çıkacaksanız veya sıkayım arada hoş kokayım diyorsanız bir bakım;)

Benri Pamuk - Hem fiyatı uygun hem dikişli hem de kaliteli. Bu pamukları çok sevdim ben.

Rosense Gül Suyu - %100 doğal olmasına çok dikkat ediyorum. Piyasadaki çoğu gül suyu su ve gül esansından oluşuyorç Sabah akşam spreyli şişeyle cildime fıslatıyorum hatta avucuma döküp yüzüme şapır şupur sürdüğüm de oluyor. Pamuk kullanmayı sevmiyorum sanki pamuk emiyormuş gibi hissediyorum.


Pure Beauty BB Krem ve Synergen Renkli Nemlendirici - İkisini karıştırarak kullanıyorum Pure Beauty kapatıcılığı çok rengi bir ton açık ve nemlendirmesi azken, Synergen 1 ton koyu kapatıcılığı az ve nemlendirmesi çok. Yani ikisi karışınca tam benlik bir renk oluyor.

Bath And Body Work Bali Mango - Tam jelibon gibi kokan tatlı ötesi bir krem. Bu minik boyu ben de el kremi  olarak kullanıyorum. Parmaklarımı yicem bir gün:)

Benim favori ürünlerim bunlardı. Beğendiniz mi? Sizin favorileriniz ne merak ediyorum:)

5 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

rimmel in keçeli rujunu merak ediyorum bende. beğenenlerde oldu beğenmeyenlerde o yüzden hep kararsız kaldım. bu yazından sonra denemekte fayda var :)))

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

makyajlı kareler eğer dudaklarım boğal kendinden renkli gibi görünsün diyorsan deneyebilirsin canım indirim zamanı al çok uygune geliyor:) Çok inanılmaz bir ürün değil ama değişik ben seviyorum. Bir de lipstainlere hep bir ilgim olmuştur.

... dedi ki...

Coastal scents fırçadan bendede var ve resmen aşk yaşıyorum.Güle güle kullan hepsini :)

Adsız dedi ki...

Her videonda oldugu gibi bu videonuda cok severek izledim :) Bu arada kameranin kalitesi süper! HD olarak izledim hersey o kadar netki,cok güzel.

Sevgiler
Duygu

Meri dedi ki...

Aşık oldum o mumluğa <3